ViewVC Help
View File | Revision Log | Show Annotations | Download File
/cvs/deliantra/gde/TODO
(Generate patch)

Comparing deliantra/gde/TODO (file contents):
Revision 1.5 by elmex, Mon Feb 20 13:30:28 2006 UTC vs.
Revision 1.37 by elmex, Tue Apr 4 13:24:06 2006 UTC

1- aktuelles tool (button) sollte hervorgehoben werden
2
3- vernuenftige marker
4- beim pick stack view updaten und highlighten
5
6- dirty flag for maps
7- replace current map with the next navigated by ctrl+cursorkey
8
9- listing archetypes by name
10- wichtig: einfügen in stack-editor, niemand will tower of hanoi lösen
11 nur um etwas an einer stelle einzufügen.
12- preferences-dialog: pfadselektoren, richtiges dialog-layout.
13- picker leer beim start, sieht ugly aus
14- map name anzeigen (z.b. title)
15- updaten der msg/lore im attr editor
1- FIXME: StackView isn't updated if stack changes.... 16- FIXME: StackView isn't updated if stack changes....
17- und eventuell sollte inventory und reset to defaults rechtsbündig sein, damit es nicht ihin- und herpsirngt (detail)
2 18
3- migrate to Map.pm 19feature requests:
4- save open windows, pos. and size and selections 20- aktuelles arch im attreditor im stackview hervorheben
5- implement Undo and make sure it works (deepclone) 21- aktueller stackview auf map hervorheben
6 22- $EDITOR aufrufen fuer msg/lore
7- autosave of lore and msg attributes 23- auto-map-resize ("autocrop")
8 24- connectexit => was anderes
9think about: 25- richtiges connect tool
10- make click on attribute row in attrview set the entries? 26- save-status-dialog weg
27- notebook-reiter sollte hinterlegt sein falls werte darin nin-default sind, wie
28 schon bei den labels der werte selbst.
29- möglichkeit schaffen, archetypes zu erzeugen (wie erschaffe ich z.b. einen generator?)
11 30
12future plans: 31future plans:
13- exit verschieben 32- exit verschieben
14- make a copy of scorn and remove all exits 33- make a copy of scorn and remove all exits
15- move scorn up by 3 fields 34- move scorn up by 3 fields
16- remove everythinfg except the floor 35- remove everythinfg except the floor
17- replace the floor by another floor (wall etc.)
18- modify an attribute of all dragons int ehs elected rectangle 36- modify an attribute of all dragons int ehs elected rectangle

Diff Legend

Removed lines
+ Added lines
< Changed lines
> Changed lines