ViewVC Help
View File | Revision Log | Show Annotations | Download File
/cvs/deliantra/gde/TODO
(Generate patch)

Comparing deliantra/gde/TODO (file contents):
Revision 1.6 by elmex, Mon Feb 20 23:43:55 2006 UTC vs.
Revision 1.38 by elmex, Tue Apr 4 21:12:07 2006 UTC

1- aktuelles tool (button) sollte hervorgehoben werden
2- vernuenftige marker fuer stackview/attreditor
3- beim pick stack view updaten und highlighten
4
5- dirty flag for maps
6- replace current map with the next navigated by ctrl+cursorkey
7
8- listing archetypes by name
9- wichtig: einfügen in stack-editor, niemand will tower of hanoi lösen
10 nur um etwas an einer stelle einzufügen.
11- preferences-dialog: pfadselektoren, richtiges dialog-layout.
12- picker leer beim start, sieht ugly aus
13- map name anzeigen (z.b. title)
14- updaten der msg/lore im attr editor
1- FIXME: StackView isn't updated if stack changes.... 15- FIXME: StackView isn't updated if stack changes....
16- und eventuell sollte inventory und reset to defaults rechtsbündig sein, damit es nicht ihin- und herpsirngt (detail)
2 17
3- move undo to GCE::MapEditor 18feature requests:
4 19- aktuelles arch im attreditor im stackview hervorheben
5- migrate to Map.pm 20- aktueller stackview auf map hervorheben
6- save open windows, pos. and size and selections 21- $EDITOR aufrufen fuer msg/lore
7- implement Undo and make sure it works (deepclone) 22- auto-map-resize ("autocrop")
8 23- connectexit => was anderes
9- autosave of lore and msg attributes 24- richtiges connect tool
10 25- save-status-dialog weg
11think about: 26- notebook-reiter sollte hinterlegt sein falls werte darin nin-default sind, wie
12- make click on attribute row in attrview set the entries? 27 schon bei den labels der werte selbst.
28- möglichkeit schaffen, archetypes zu erzeugen (wie erschaffe ich z.b. einen generator?)
13 29
14future plans: 30future plans:
15- exit verschieben 31- exit verschieben
16- make a copy of scorn and remove all exits 32- make a copy of scorn and remove all exits
17- move scorn up by 3 fields 33- move scorn up by 3 fields
18- remove everythinfg except the floor 34- remove everythinfg except the floor
19- replace the floor by another floor (wall etc.)
20- modify an attribute of all dragons int ehs elected rectangle 35- modify an attribute of all dragons int ehs elected rectangle

Diff Legend

Removed lines
+ Added lines
< Changed lines
> Changed lines