--- deliantra/server/doc/development/elmex_todo 2007/04/16 12:40:30 1.5 +++ deliantra/server/doc/development/elmex_todo 2007/05/02 06:33:45 1.13 @@ -1,3 +1,64 @@ +- + Curly reported this via IRC: + + 06:48:52 Anyway, the content of the mail was that chaos lair 1 & 2 had changed + +behaviour. Previously, upon opening door to #1 using the password 'orcus', + 06:49:26 lots of dragonmen would appear and attack. However, lately, none of them + +would appear. + 06:49:49 Similarly in #2, the chaos wyvern wasn't showing up. + 06:50:13 I haven't tried it since the conversation we had about the mail, but it + +was pretty consistent for a while. + + +- + weil du dich dmait auskennst: + navar_city/city1enter.map + das ist echt schwer zum reinkommen. die beiden wärter sollten nen dialog + haben dafür mit @trigger oder so. + scara ist da noch nie reingekommen... in seinem ganzen leben :) +- + 24 22:51:52 und die pets sind kaputt + 24 22:51:53 imho + 24 22:52:14 hmm + 24 22:52:16 in wie fern? + 24 22:53:47 naja + 24 22:53:51 mach ne snitchangel + 24 22:53:56 de rmüsste dioch in sekundne durch den raum fegen in sad + 24 22:54:01 und alles töten + 24 22:54:09 wenn er wirklich von gegner zu gegner rennen würde + 24 22:54:10 theoretisch ja ;) + 24 22:54:18 aber die pets machen imho nur random moves + 24 22:54:41 evtl. tut move-type vom snitchangel das pet-movement ueberschreiben oder sowas + 24 22:54:52 attacmovement mein ich + 24 22:55:02 die fiecher haben doch random movemnt oder? + 24 22:56:05 keine ahnung + 24 22:56:06 mag sein + 24 22:56:09 eventuell soltle man das fixen + +- + 22:19:29 -cfbot:#cf- [The->schmorp]: I think there is a bug in warriors tower , at the + end of last challange belzebub should appear after i kill 4 prisoners but + somehow he didn't + 22:20:04 -cfbot:#cf- [The->schmorp]: and i am not able to get the last artifact needed + to begin the quest + +- + 14:44:29 elmex: mach aus dne inv-strong-hill-giants ne archetype mit inherit + 14:44:36 elmex: und benutze sie eventuell + 14:44:45 elmex: kannste einfach ins .arc file mit reinklemmen + 14:44:50 ah, k + 14:44:51 jo + 14:44:53 elmex: und wenn du die hill-gients eventuell auf de rmap änderst + 14:44:58 elmex: dann mach doch das gleiche ind er snakepit + 14:45:03 elmex: die gibts jetzt als archetypes + 14:45:08 oh, und geh mal nahc lake country + +- investigate counterspell weirdness: + 2007-04-17 13:53:22.074 + {cnt:159039,uuid:<1.4e1a707a>,name:"Anolis",flags:[0,7,15,39,40,56,89,93,98],type:1}(on + /elmex/jeweler/jeweler_dungeon_2@8+2) was hit by + {cnt:834703,uuid:<1.156249647>,name:"counterspell",flags:[8],type:102}(on + /elmex/jeweler/jeweler_dungeon_2@8+2) with counterspell attack. - ext_reseller_orig_value entfernen - fix insert => update stuff! - fix IPO package delivery @@ -14,6 +75,7 @@ - world map fertig machen - ueberfluessige world-overlay weg machen - cfplus builder support finishen +- make new newbie map and replace nexus with it - mlab ticket refactory - make any bottles refillable on any watery things